Verzia pre slabozrakýchKlasické zobrazenie | Kontakty | RSS | Verzia pre tlač | English
Hore

Ako bude fungovať miestny úrad cez sviatky

16.12.2011 - Miestny úrad Bratislava – Nové Mesto bude počas sviatkov fungovať v obmedzenom režime. Veľká časť zamestnancov si bude v dňoch 23. až 30. decembra 2011 z organizačných a prevádzkových dôvodov čerpať dovolenku. V tomto období budú občanom poskytovať služby oddelenia: 
evidencia obyvateľov: 28. decembra 
matrika: 23. decembra, 27. decembra, 28. decembra, 29. decembra, 30. decembra (do 12.00 hod.)
podateľňa: 23. decembra, 27. decembra, 28. decembra, 29. decembra, 30. decembra (do 12.00 hod.)
úsek správy bytov: od 23. decembra 2011 do 2. januára 2012 – v prípade havarijných situácií v obecných bytoch a nebytových priestoroch v správe Mestskej časti Bratislava-Nové Mesto NON-STOP havarijná služba 0911 414 125 (ktorá funguje aj počas celého roka), v prípade poradenstva prípadne dotazov len počas sviatkov (v najnutnejších prípadoch) 0905 469 691


Posledná aktualizácia: 19.12.2011 12:18
Hore
Hore
Hore