Ako bude fungovať miestny úrad medzi sviatkami
![Ako bude fungovať miestny úrad medzi sviatkami](/data/images/22059.jpg)
19.12.2012 - Miestny úrad Bratislava – Nové Mesto bude počas sviatkov a medzi nimi fungovať v obmedzenom režime.
Príkazom prednostu a so súhlasom výboru odborovej organizácie si budú zamestnanci úradu v čase od 27. do 31. decembra 2012 čerpať z organizačných a prevádzkových dôvodov dovolenku. Počas pracovných dní – 27., 28. a 31. decembra (na Silvestra do 12.00 hod.) – bude pre občanov zabezpečená služba na oddeleniach: podateľňa, matrika, evidencia obyvateľov, úsek správy bytov (pohotovosť na telefóne), opatrovateľská služba (pohotovosť na telefóne).
K upravenému prevádzkovému režimu Miestneho úradu sa v období medzi sviatkami pristupuje každý rok vzhľadom na znížený počet stránok.
Príkazom prednostu a so súhlasom výboru odborovej organizácie si budú zamestnanci úradu v čase od 27. do 31. decembra 2012 čerpať z organizačných a prevádzkových dôvodov dovolenku. Počas pracovných dní – 27., 28. a 31. decembra (na Silvestra do 12.00 hod.) – bude pre občanov zabezpečená služba na oddeleniach: podateľňa, matrika, evidencia obyvateľov, úsek správy bytov (pohotovosť na telefóne), opatrovateľská služba (pohotovosť na telefóne).
K upravenému prevádzkovému režimu Miestneho úradu sa v období medzi sviatkami pristupuje každý rok vzhľadom na znížený počet stránok.
Posledná aktualizácia: 19.12.2012 10:06