Mestská časť Bratislava-Nové Mesto hľadá referenta miestneho poplatku za rozvoj
16.07.2021 - Mestská časť Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava hľadá záujemcov na pracovnú pozíciu
Referent/ka miestneho poplatku za rozvoj
Miesto výkonu práce: Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava
Základná zložka mzdy: 1.045€ - 1.300€ v závislosti od skúseností uchádzača
Zamestnanecké výhody, benefity:
Ďalšie požiadavky :
Žiadosť na zaradenie do výberového konania, životopis s nižšie uvedeným súhlasom * zaslať do 30.07.2021 na adresu:
Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto
personálny úsek , Junácka ul. l
832 91 Bratislava 3
alebo ingrid.holla@banm.sk
*
Referent/ka miestneho poplatku za rozvoj
Miesto výkonu práce: Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava
Základná zložka mzdy: 1.045€ - 1.300€ v závislosti od skúseností uchádzača
Zamestnanecké výhody, benefity:
- 13. plat + štvrťročné odmeny podľa kolektívnej zmluvy,
- 5 dní dovolenky navyše,
- 5 dni sick day,
- stravné lístky v hodnote 4€,
- 50% úhrada z ceny ročnej električenky.
- vedie evidenciu poplatníkov poplatku za rozvoj,
- zabezpečuje prácu na front office,
- pripravuje podklady pre vyrubenie miestneho poplatku za rozvoj (kompletizácia spisu) a vydáva rozhodnutia,
- pripravuje podklady pre učtáreň, a to predpisy na miestny poplatok za rozvoj, podklady pre odpis pohľadávok a platobné poukazy v prípade vrátenia daňových preplatkov,
- vedie korešpondenciu v súvislosti s výkonom svojej agendy, a to najmä vyzýva na splnenie poplatkovej povinnosti, vyzýva na zaplatenie neuhradeného poplatku, rieši odvolania poplatníkov voči rozhodnutiu, atď.
- zabezpečuje kompletizáciu spisov expedovaných na odvolací orgán,
- vedie evidenciu pohľadávok v rámci svojej agendy,
- zabezpečuje vyrubenie úrokov z omeškania, uloženie pokút,
- zabezpečuje vymáhanie pohľadávok v zmysle zákona,
- kompletizuje a odstupuje spisy určené na exekúciu príslušnému oddeleniu miestneho úradu,
- spolupracuje so Stavebný úradom mestskej časti, vykonáva miestne zisťovanie a vyhľadávaciu činnosť a kontrolu,
- zabezpečuje činnosti spojené s inventarizáciou mestskej časti,
- sleduje zmeny v legislatíve prislúchajúce svojej agende, o predmetných legislatívnych zmenách informuje priameho nadriadeného a na základe pokynov nadriadených spolupracuje resp. samostatne aktualizuje stávajúce a spracováva nové interné smernice, zásady a VZN.
Ďalšie požiadavky :
- odborná prax min. 3 roky,
- prax vo verejnej správe výhodou,
- znalosť platnej legislatívy,
- samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť, odolnosť voči stresu, koncepčné myslenie,
- bezúhonnosť,
- znalosť práce s počítačom,
- osobné a morálne predpoklady.
Žiadosť na zaradenie do výberového konania, životopis s nižšie uvedeným súhlasom * zaslať do 30.07.2021 na adresu:
Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto
personálny úsek , Junácka ul. l
832 91 Bratislava 3
alebo ingrid.holla@banm.sk
*
Týmto ako dotknutá osoba udeľujem Mestskej časti Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava, IČO 00 603 317 súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov uvedených v životopise a iných prílohách súvisiacich s hľadaním práce, ktoré som poskytol/poskytla vyššie uvedenej Mestskej časti Bratislava-Nové Mesto za účelom uloženia do databázy záujemcov o prácu pre hľadanie vhodného zamestnanca. Pri spracúvaní osobných údajov v žiadnom prípade nebude dochádzať k cezhraničnému prenosu do tretích krajín. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať, inak súhlas zanikne po uplynutí 3 rokov odo dňa jeho udelenia.
Pozvaní do výberového konania budú len uchádzači, ktorí spĺňajú uvádzané podmienky. Ostatným, ktorí nebudú kontaktovaní, ďakujeme za prejavený záujem.
Pozvaní do výberového konania budú len uchádzači, ktorí spĺňajú uvádzané podmienky. Ostatným, ktorí nebudú kontaktovaní, ďakujeme za prejavený záujem.
Posledná aktualizácia: 16.07.2021 11:58