Mestská časť Bratislava - Nové Mesto príjme Koordinátora projektových činností Bratislava Nové Mesto - EKO - podnik verejných služieb
![Mestská časť Bratislava - Nové Mesto príjme Koordinátora projektových činností Bratislava Nové Mesto - EKO - podnik verejných služieb](/data/images/83639.jpg)
02.12.2015 -
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto, Junácka ul.1, 832 91 Bratislava
h ľ a d á pracovníka na pozíciu
Koordinátor projektových činností Bratislava - Nové Mesto – EKO – podnik verejných služieb
Miesto práce:
Miestny úrad Bratislava - Nové Mesto, Junácka 1, Bratislava
Oddelenie výstavby, investícií a správy majetku
Náplň práce:
Plánovanie a príprava projektu vrátane:
Kratší pracovný čas
Kvalifikačné predpoklady:
vysokoškolské vzdelanie – architektonického smeru
osvedčenie osobitného kvalifikačného predpokladu pre vypracovanie projektov
Požadovaná prax:
min. 3 roky odbornej praxe
Ďalšie požiadavky:
Odborná spôsobilosť
Skúsenosti s riadením projektov
Prehľad v legislatíve v odbore stavebníctvo a samospráva
Znalosť práce s PC v oblasti architektúra, stavebníctvo
Záujem nadobúdať skúsenosti z praxe, vysoké pracovné nasadenie, aktívny prístup k práci, komunikatívnosť, asertivita, spoľahlivosť, flexibilitu, bezúhonnosť
Predpokladaný termín nástupu:
dohodou
Žiadosti zaslať do 31.12.2015 adresu:
Miestny úrad Bratislava - Nové Mesto, personálny úsek,
Junácka ul. l, 832 91 Bratislava 3
alebo personalne@banm.sk
h ľ a d á pracovníka na pozíciu
Koordinátor projektových činností Bratislava - Nové Mesto – EKO – podnik verejných služieb
Miesto práce:
Miestny úrad Bratislava - Nové Mesto, Junácka 1, Bratislava
Oddelenie výstavby, investícií a správy majetku
Náplň práce:
Plánovanie a príprava projektu vrátane:
- časového plánu projektu,
- plánu zdrojov,
- logistického zabezpečenia, komunikačného plánu, rozpočtu projektu,
- plánu riadenia rizík, organizácie štruktúry projektu,
- projektových rolí a návrhu zloženia projektového tímu,
- spolupráca pri výbere a nasadení externého dodávateľa/riešenia.
- zadávania, riadenia a kontroly práce projektového tímu,
- zabezpečovania internej komunikácie v rámci MÚ a EKO-podniku a komunikácie s tretími stranami,
- sledovania stavu projektu, projektových rizík a vzniknutých problémov a návrhu opatrení na ich elimináciu,
- zvolávania a riadenia stretnutí a zasadnutí projektového tímu,
- prípravy a predkladania pravidelných a mimoriadných správ o stave projektu,
- vytváranie a udržiavanie aktuálnej a úplnej dokumentácie projektu, ako aj jej archiváciu po ukončení projektu.
Kratší pracovný čas
Kvalifikačné predpoklady:
vysokoškolské vzdelanie – architektonického smeru
osvedčenie osobitného kvalifikačného predpokladu pre vypracovanie projektov
Požadovaná prax:
min. 3 roky odbornej praxe
Ďalšie požiadavky:
Odborná spôsobilosť
Skúsenosti s riadením projektov
Prehľad v legislatíve v odbore stavebníctvo a samospráva
Znalosť práce s PC v oblasti architektúra, stavebníctvo
Záujem nadobúdať skúsenosti z praxe, vysoké pracovné nasadenie, aktívny prístup k práci, komunikatívnosť, asertivita, spoľahlivosť, flexibilitu, bezúhonnosť
Predpokladaný termín nástupu:
dohodou
Žiadosti zaslať do 31.12.2015 adresu:
Miestny úrad Bratislava - Nové Mesto, personálny úsek,
Junácka ul. l, 832 91 Bratislava 3
alebo personalne@banm.sk
Posledná aktualizácia: 16.12.2015 11:25