Výberové konanie na obsadenie funkcie vedúca/i oddelenia verejného poriadku
16.11.2021 - Mestská časť Bratislava-Nové Mesto vyhlasuje výberové konanie na obsadenie funkcie VEDÚCA/I ODDELENIA verejného poriadku
Miesto výkonu práce: Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava
Ponúkaná mzda: od 1.300€ do 1.600€ v závislosti od praxe uchádzača
Zamestnanecké výhody, benefity:
Zoznam požadovaných listín a dokladov:
Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto
Referát miezd a personalistiky
Junácka ul. l
832 91 Bratislava
alebo
osobne do podateľne Miestneho úradu.
Termín, čas a miesto výberového konania budú oznámené písomne najmenej 7 dní pred jeho uskutočnením každému uchádzačovi, ktorý splnil podmienky.
Miesto výkonu práce: Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava
Ponúkaná mzda: od 1.300€ do 1.600€ v závislosti od praxe uchádzača
Zamestnanecké výhody, benefity:
- 13. plat + štvrťročné odmeny podľa kolektívnej zmluvy,
- 5 dní dovolenky navyše,
- 5 dní sick day,
- stravné lístky v hodnote 4€,
- 50% úhrada z ceny ročnej električenky,
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.
- Komplexne riadi a koordinuje činnosti oddelenia,
- vykonáva úkony správneho konania vo veciach porušení VZN právnickými osobami a fyzickými osobami, ktoré majú oprávnenie podnikať,
- spravuje portál a schránku „odkaz pre starostu“, vrátane postúpenia podnetu alebo odpovede žiadateľovi,
- prešetruje sťažnosti a podnety občanov vo veciach verejného poriadku, čistoty a občianskeho spolunažívania, pričom navrhuje riešenia vzniknutých problémových situácií a komunikuje s kompetentnými orgánmi pri ich vybavovaní,
- vo veciach operatívneho zásahu MsP určuje požiadavky veliteľovi stanice, v prípade jeho neprítomnosti operačnému pracovníkovi MsP,
- zabezpečuje spracovanie, schvaľuje a zodpovedá za výzvy na odstránenie opusteného vozidla z verejného priestranstva a dožiadania na útvary Policajného zboru SR vo veciach zistenia majiteľa vozidla,
- vykonáva kontrolnú činnosť v zmysle zákonov o verejných, kultúrnych, športových podujatiach a zákona o zhromažďovaní občanov,
- spolupracuje pri výkone exekučných konaní,
- zabezpečuje a zodpovedá za komplexnú prípravu a spracovanie materiálov predkladaných na rokovania komisií miestneho zastupiteľstva, miestnej rady a miestneho zastupiteľstva v rámci agendy oddelenia.
- ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
- odborná spôsobilosť,
- riadiace a organizačné schopnosti,
- znalosť platnej legislatívy pre oblasť samosprávy,
- zodpovednosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, komunikatívnosť, flexibilita, zvládanie stresu, koncepčné myslenie,
- bezúhonnosť.
Zoznam požadovaných listín a dokladov:
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- prehľad o doterajšej praxi so stručným popisom pracovných činností,
- overená kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- súhlas so spracúvaním osobných údajov.
Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto
Referát miezd a personalistiky
Junácka ul. l
832 91 Bratislava
alebo
osobne do podateľne Miestneho úradu.
Termín, čas a miesto výberového konania budú oznámené písomne najmenej 7 dní pred jeho uskutočnením každému uchádzačovi, ktorý splnil podmienky.
Posledná aktualizácia: 16.11.2021 08:47